14 Eylül 2010 Salı

Ben de Bileyim


Öldürecek bu aceleciliğim bir gün beni
Zayıf düşüyorum aynasında
_______________yansıyan güzeliğinin,
________________________kırılıyor kollarım
Şirin misin a şirin, Ferhat eylersin her an beni

En olmaz dediğim şeyler olurken,
senden medet dilerim yinetaşlar döksende yollarıma,
Gidecek başka yerim mi var,

Hangi sapak uğramaz sokağınaHangi yol var ki çıkmaz kapına,

Bu ne cilve, bu ne naz,
Lakin şerbettir, lakin bal
Ne desem, ah ne söylesem az

Kırık aynalardan yansıyan suretin

Kırk kulpu kırık desti
Ah deşti bu yüreğim deşti


Sen söyle imdi ;
Kimden dileyim,
kimden isteyim seni
De hele bir yol
Kurban olam
Ben de bileyim
Ben de bileyim.

Ulaş YÜKSEL

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder