14 Mayıs 2016 Cumartesi

Y O R U L D U M...

Dedikodu yapmaktan ve dinlemekten
Hor hakir görmekten milleti küçümsemekten
Alttan alttan " bak işte biz onlar gibi değiliz " anlamına gelen,
İliklerimize kadar işlemiş bu sinsi gururdan
birbirimizi pohpohlayıp  kibrimizi bileylemekten 

Abuk subuk faydasız işler, 
bombok mevzular üzerine güya sohbet etmekten
Ve ne acıdır ki bunun adına dostluk deyip kendimizi kandırmaktan 
En kıymetli hazinemiz olan günü ve onca geceyi piç etmekten
yani o zaman cevherini katlederek, an'a ihanet etmekten
Nimete nankör olmaktan, hayınlıktan !

Artık bensiz yüzsün bu gemi eeey ahali
Böyle bir yolculuk istemiyorum ben bundan kelli
Varsın karanlığın sularında kalayım o nurâni  yalnızlığımla
Yoruldum ben.. çok yorudum Eleni !

Ulaş Yüksel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder